Tilbudspakke: logo, visuell identitet og nettside

Det å bygge opp en virksomhet kan være både overveldende, tidkrevende, gøy og inspirerende. Det er mange brikker som skal på plass.

Tilbudspakken


Logo, visuell identitet og nettside er noen av disse brikkene og skal representere og være virksomhetens ansikt utad. Hvor viktig du synes det visuelle er, er avhengig av ambisjonsnivå. Men uansett hva for mål du sikter mot, kan være greit å bruke litt tid på å forankre logo og visuell identitet i virksomhetens verdier, og være bevisst på kjernemålgruppen.

Tilbudspakken som inkluderer logo, visuell identitet og nettside består av 4 faser og er beskrevet nedenfor. Rabatt ved kjøp av hele pakken.

Bang for the buck!


Branding og visuell identitet
Gratis kartleggingssamtale
Merkehefte og oppstartsmøte
Logo
Definerte farger og fonter
Grafiske elementer eller mønster
Designoversikt
Canva-maler
bonus
Tilgang til freebie-arkiv med bl.a. tips til optin-tekster, epost-markedsføring m.m.
nettside
WordPress nettside med tilpasset designmal
Nettside tilpasses til alle flater (skjerm, nettbrett og mobil)
Visuell identitet integrert på nettsiden
Nettside funksjonalitet av høy kvalitet av verdi på ca kr 5.000 inkludert
Gratis backup og oppdatering av nettsiden det første året
opplæring
Opplæringsvideoer integrert backend på egen nettside

Ta kontakt for uforpliktende kartleggingssamtale og pristilbud

Fundamentet

fase 1

Merkehefte og oppstartsmøte

I forkant av oppstartsmøtet vil dere får tilsendt merkeheftet som inneholder mange spørsmål om bedriften. Spørsmålene går dere grundig gjennom, slik at vi på oppstartsmøtet har mulighet til å få et så tydelig bilde som mulig av virksomheten som mulig.

På oppstartsmøtet går vi grundig gjennom spørsmålene i det tilsendte merkeheftet. Det er denne informasjonen som blir grunnlaget for utvikling av logo og den visuelle identiteten.

Logo

fase 2

Design av logo

Logo designes ut i fra informasjon fra oppstartsmøtet/workshop. Første skritt er idéprosess for å utvikle strategiske retninger logo kan bevege seg i. Deretter jobbes det med skisser for å få på plass form og det visuelle uttrykket. Det presenteres 2-3 ulike logoforslag. I samarbeid med kunde, velges et av logoforslagene som eventuelt videreutvikles. 2-3 korrekturrunder på valgte retning. Når logo er ferdig og godkjent, oversendes logo i ulike filformat.

Visuell identitet

fase 3

Farger, fonter, grafiske elementer og designoversikt

Utvikling av fargepalett (hovedfarger og støttefarger) som harmonerer med logofargene. Det defineres fonter som fungerer godt til logo, små og store tekstmengder, til trykksaker og digitale flater. Design av 1-3 grafiske elementer/mønster som fungerer godt med logo. Det lages også en designoversikt som inneholder logo, logoversjoner og 3-5 bilder som viser eksempler på hvordan logo og visuell identitet kan tas i bruk.

Webside

fase 4

Design av nettside

Installering av WordPress på domene. Design av nettside med meny og inntil 10 sider (forside, kontakt, om virksomheten, blogg, varer/tjenester). Implementering av logo, farger og fonter på nettsiden slik at det visuelle uttrykket blir i tråd med utviklet designoversikt. Bilder/grafikk og tekst mottas fra kunde, legges inn og tilpasses designmalen. Nødvendige innstikk (funksjonalitet) som bl.a. deling til sosiale medier, Yoast SEO, WPwatcher, legges inn. Webside lages i samarbeid med WPskolen.
  • Svært fornøyd med logoen

    Lotte har formet logo, visuell identitet og webside for Valmueverden. Jeg er svært fornøyd med arbeidet hun har gjort, spesielt med logoen. Hun oppfattet raskt essensen av Valmueverden og formet den fargefulle fuglen med valmuevingene. Jeg ble begeistret med det samme jeg så logoen. Jeg er også veldig fornøyd med valg av farger og fonter til konseptet. Jeg blir glad av de friske fargene og får mange positive tilbakemeldinger på fargebruken. Lotte er humoristisk og underfundig, rolig og leken. Hun lytter på en stille måte og oversetter deretter det hun senser til et formspråk som oppleves som om det var akkurat dette jeg ville ha. Trenger du profesjonell hjelp til å forme din visuelle identitet, anbefaler jeg deg å kontakte Lotte. Se logo her

    Hilde, arkitekt og eier av Valmueverden

    /
  • Kreativ og flink til å finne løsninger

    Det har vært en kreativ reise å jobbe med deg Lotte. Du er så kreativ og flink til å finne løsninger som passer akkurat til meg. Du skaper det unike visuelle ut fra den jeg ønsker å fremstå som. Dessuten jobber du kjapt. Jeg har fått masse hjelp underveis når jeg har stått fast. Du har sendt meg videoer og forklaringer som gjør at jeg har funnet ut av det jeg trenger. Jeg anbefaler deg på det sterkeste. Dessuten er du pålitelig og leverer etter avtale.

    Sylvi Ann Harila, Coach

    /
  • Den visuelle profilen gjenspeiler virksomheten på en veldig god måte

    Lotte hjalp meg å se hvordan jeg ønsker at bedriften min skal fremstå. Hun satte seg godt inn i hva bedriften min gjør, hvorfor jeg holder på med dette og hvem som er målgruppen. Den visulle profilen hun har laget gjenspeiler dette på en veldig god måte. Hun har skapt en logo som har særpreg og som jeg opplever presenterer bedriften min på en god måte.

    Se logo her og se illustrasjoner her.

    Sissel, Lean Tech

    /
  • Meget dyktig, kreativ, klok og tålmodig

    Jeg har jobbet med Lotte for å utvikle design med logo, visuell identitet, trykksaker og webside. Lotte engasjerer seg dypt i å skape en visuell identitet, personlig tilpasset til deg. Hun engasjerer seg levende i form og fargevalg og utrykker sine valg med nydelige historier. Hun er meget kreativ, dyktig, klok og tålmodig. Det har vært en glede å få jobbe med Lotte. Hun er verdifull! Jeg er så stolt av og glad for det resultatet hun har skapt. Jeg gir Lotte mine varmeste og beste anbefalinger.

    Ellen Mossin Olesen, Aktive Verdier

    /